MICHELIN ULTRAFLEX TEKNOLOJİSİ LASTİĞİ
ULTRAFLEX logo on the sidewall of a tire
MICHELIN ULTRAFLEX, düşük lastik basıncı sağlayan doğru teknoloji
MICHELIN Ultraflex teknolojileri, daha fazla yük ile daha fazla hızı* desteklerken,toprağı koruyarak düşük basınçta çalışmanıza izin verir.
Ultraflex teknolojileriyle tasarlanan MICHELIN lastikleri daha iyi çekiş gücü sunar ve bu da yıllık %4'e varan üretkenlik artışlarıyla sahada üretkenliği artırır(1)
MICHELIN, Artırılmış Destek (IF) ve Çok Yüksek Fleksiyon (VF) için MICHELIN UltraFlex teknolojilerine sahip eksiksiz ve dayanıklı tarım lastiği serilerimizle mahsul döngüsünün her aşamasında yanınızda.
MICHELIN EVOBIB: MICHELIN ULTRAFLEX teknolojisi sayesinde düşük basınç
durant la prC)sentation Presse du nouveau pneu agricole MICHELIN EVOBIB au Centre de Technologie du groupe Michelin C CC)bazat (63). Photo : JC)rC4me Cambier/MICHELIN
UltraFlex TEKNOLOJİSİ NEDİR?
MICHELIN ULTRAFLEX teknolojisi, ne kadar hızlı çalışırsanız çalışın ağır yükleri düşük basınçta taşımanıza olanak tanır.
Peki bunun sırrı nedir? Daha fazla esneme sağlayan yenilikçi, özellikle sağlam karkas yapı.
Esnek karkas yapısı, daha büyük bir ayak izi sağlayarak lastiğin çekiş gücünü artırır.
MICHELIN UltraFlex teknolojisi ile ürün verimini artırmak lastiklerinizle başlar.
MICHELIN Ultraflex
NEDEN DÜŞÜK BASINÇLI LASTİKLER KULLANILMALI: MICHELIN ULTRAFLEX TEKNOLOJİLERİNİN AVANTAJLARINI KEŞFEDİN
Basıncın düşürülmesi lastiğin temas yüzeyini artırır. Bu, daha ağır yükleri taşımanıza izin verirken, düşük basınçta çalışmanın sağladığı daha iyi hareketlilik sayesinde üretkenliğinizi artırır.
yakıt tasarrufu logosu
YAKIT TASARRUFU
Çekiş gücünü artırarak traktörün tekerleğinin kaymasını belirgin bir şekilde azaltır, daha hızlı çalışmayı ve yakıttan tasarruf etmeyi sağlar!
toprak koruması logosu
TOPRAK KORUMASI
'Sıkışma ve tekerlek izinden toprağın korunmasıyla +%4 VERİM (1).
Verimlilik artışı logosu
VERİMLİLİK
Aynı basınçta, aynı boyutta Çok Yüksek Fleksiyon (VF) olmayan radyal lastiğe kıyasla %40'a (2) kadar daha fazla yük taşıyın
Büyüme aşaması boyunca tüm gereksinimlerinizi karşılayarak, MICHELIN Ultraflex teknolojileriyle tasarlanmış tarım lastiklerinin tüm teklifini keşfedin
Avantajlar
- %24 daha geniş temas yüzeyi (3)
- Tekerlek izi 46 mm yerine sadece 21 mm, yani %55 daha yüzeysel (3)
- Yumuşak zeminde yuvarlanma direnci %20'nin altında (3)
- Aynı patinaj oranı için çekiş kuvveti %7 artırıldı (3)
- %40 daha fazla yük kapasiteli VF (Çok Yüksek Fleksiyon) lastik (2)
VF (Çok Yüksek Fleksiyon) lastik:
- Güçlendirilmiş yüksek esneme yanakları
- Karkas yapıyı düşük basınçta çok dayanıklı hale getiren özel kauçuk karışımları
MICHELIN ULTRAFLEX TEKNOLOJİLERİ İLE TASARLANAN DÜŞÜK BASINÇLI LASTİK SERİLERİ:
Traktörler düşük basınçlı lastikler
Biçerdöverler ve flotörler düşük basınçlı lastikler
İlaçlama makineleri düşük basınçlı lastikler
Römorklar ve araçlar düşük basınçlı lastikler
DAHA İLERİ GİDİN: DÜŞÜK BASINÇLI LASTİKLER İLE OPTİMUM KULLANIM SAĞLAYIN
oprak sıkışması üzerinde düşük basınçlı lastiğe karşı yüksek basınçlı lastik
Basıncı kullanımınıza ve yapılandırmanıza göre tanımlayarak ve uyarlayarak!
Düşük basınçlı lastikler toprak sıkışmasını sınırlar.
Kullanımınıza uyarlanmış basıncı kolayca bulmak için ücretsiz hesaplama aracımızı kullanın: MICHELIN Agropressure.
merkezi lastik şişirme sistemi ile donatılmış düşük basınçlı lastikler
Presseveranstaltung
Traktörünüzün koltuğundan lastik basıncını kontrol ederek!
Tarlada düşük basınç ve yolda yüksek basınç sağlamak hiç bu kadar kolay olmamıştı. Merkezi Lastik Şişirme Sistemi (CTIS) sayesinde tarım araçlarınızın performansını ve çekiş gücünü en üst düzeye çıkarın.
CTIS'in tüm avantajlarını keşfedin.
MICHELIN ULTRAFLEX TEKNOLOJİLERİ: SSS
Düşük basınçlı traktör lastikleri, güçlendirilmiş yüksek esneme yanaklarına ve gövdeyi düşük basınçta çok daha dayanıklı hale getiren özel kauçuk karışımlarına sahip lastiklerdir. Bu lastikler IF (Artırılmış Fleksiyon) veya VF (Çok Yüksek Fleksiyon) sertifikalıdır ve aynı yükleri desteklerken basıncı standart lastiklere göre %20 ila %40'a kadar düşürmeye olanak tanır(3).
Michelin, 2004 yılında MICHELIN XEOBIB ile MICHELIN Ultraflex teknolojisi sayesinde ilk düşük basınçlı lastiği (VF) tasarlamıştır.
- Traktörler : MICHELIN EVOBIB, MICHELIN AXIOBIB 2, MICHELIN XEOBIB, MICHELIN YIELDBIB, MICHELIN AXIOBIB
- Hasat makineleri ve flatörler : MICHELIN CEREXBIB 2, MICHELIN FLOATXBIB, MICHELIN CEREXBIB
- İlaçlama araçları : MICHELIN SPRAYBIB CFO, MICHELIN SPRAYBIB, MICHELIN AGRIBIB ROW CROP IF
- Römorklor ve araçlar : MICHELIN TRAILXBIB, MICHELIN VF XP27, MICHELIN CARGOXBIB HIGH FLOTATION
Harper Adams Üniversitesi(1) tarafından gerçekleştirilen bir çalışma, MICHELIN ULTRAFLEX teknolojisinin daha düşük toprak sıkışması, daha iyi çekiş gücü ve iyileştirilmiş yakıt ekonomisi sayesinde tarımsal verimi ortalama %4 artırdığını göstermektedir. Bu sonuçlar, Amerika Birleşik Devletleri (Illinois) ve Brezilya’da (Mato Grosso) yapılan benzer çalışmalarla doğrulanmaktadır.
Örneğin: hektar başına 8 ton buğday üreten ve her bir ton buğdayı 200 sterline satan bir çiftlik, hektar başına yılda fazladan 64 sterlin kazanacaktır. (%4 ek verime göre)
Michelin, tarım makinelerinizin toprağı çok fazla sıkıştırmasını önlemek için düşük basınçlı lastikler tasarlamıştır.
Örneğin, 6.020 kg'lık bir yük için MICHELIN AXIOBIB 2 lastiği 1 bar (15PSI) basınçta olurken, standart/VF (Çok Yüksek Fleksiyon) olmayan lastik 1,6 bar (23PSI), 40,39 mil/sa (65 km/sa) ve 710/75R42 ebatında olacaktır.(3)
Basınç ne kadar yüksek olursa, toprak o kadar fazla sıkışır. Ayrıca toprak sıkışmasının hava ve su akışını besleyen makro gözenekleri kaldırarak toprağın yapısını ve kimyasal bileşimini değiştirdiğini biliyoruz. Köklerin mineralizasyonunu değiştirdiği için, toprağın kayda değer şekilde sıkıştırılması onun verimini azaltır.
(1) 2012 yılında BK’da Harper Adams Üniversitesi tarafından gerçekleştirilen bir çalışma, MICHELIN ULTRAFLEX tekonolojisinin tarımsal verimliliği ortalama %4 oranında artırdığını göstermektedir. Bu sonuçlar, Amerika Birleşik Devletleri (Illinois) ve Brezilya’da (Mato Grosso) yapılan benzer çalışmalarla doğrulanmaktadır.
(2) Standart lastiğe karşı VF (Çok Yüksek Fleksiyon) lastik arasındaki normal boşluk.
(3) VF (Çok Yüksek Fleksiyon) lastiğe kıyasla