(1) Yeni MB4/MC4 bileşikleriyle aşınma oranındaki iyileşmelere ve 29 aydan uzun süredir müşterilerin maden sahalarındaki lastiklerin MICHELIN® XDR®’nin (önceki model ve prototip) lastik sırtını MICHELIN® XDR® 2 ve MICHELIN® XDR®'ninkilerle karşılaştırarak gözlemlenen performansa bağlı olarak lastiğin kullanım ömründe öngörülen iyileşme. -8°Ca varan daha düşük çalışma sıcaklığı ve korozyon önleyici teller sayesinde lastik sırtı kesikleri ve yorulma ile ilgili ek iyileştirmeler bekleniyor. Gerçek sonuçlar değişkenlik gösterebilir.
(2) MICHELIN® XDR® 2 33.00 R51 ile karşılaştırıldığında, maden sahası başına ortalama performans. 40.00 R57 ve 53/80 R63 ebatlarında MICHELIN® XDR® 3 lastiklerinde yapılan bireysel tasarım iyileştirmeleriyle, 29 aydan uzun süredir MICHELIN® XDR® 2, MICHELIN® XDR® 250 ve MICHELIN® XP 57 lastiklerinde, müşterilerin maden sahalarında gözlemlenen performansa dayalı olarak lastiğin kullanım ömründe öngörülen iyileşme.
(3) MICHELIN® XDR® 2 50/90 R57 ile karşılaştırıldığında, maden sahası başına ortalama performans. 40.00 R57 ve 53/80 R63 ebatlarında MICHELIN® XDR® 3 lastiklerinde yapılan bireysel tasarım iyileştirmeleriyle, 29 aydan uzun süredir MICHELIN® XDR® 2, MICHELIN® XDR® 250 ve MICHELIN® XP 57 lastiklerinde, müşterilerin maden sahalarında gözlemlenen performansa dayalı olarak lastiğin kullanım ömründe öngörülen iyileşme.
(4) MICHELIN® XDR® 2 37.00 R57 ile karşılaştırıldığında, maden sahası başına ortalama performans. 40.00 R57 ve 53/80 R63 ebatlarında MICHELIN® XDR® 3 lastiklerinde yapılan bireysel tasarım iyileştirmeleriyle, 29 aydan uzun süredir MICHELIN® XDR® 2, MICHELIN® XDR® 250 ve MICHELIN® XP 57 lastiklerinde, müşterilerin maden sahalarında gözlemlenen performansa dayalı olarak lastiğin kullanım ömründe öngörülen iyileşme. Gerçek sonuçlar değişkenlik gösterebilir.
(5) TKPH'den ödün vermeden.