3D modeling of a tractor and a slurry trailer equipped with a remote inflation system (CTIS)
HAREKET HALİNDEYKEN LASTİK BASINCINIZI AYARLAYIN:
Otomatik Lastik Şişirme Sistemi
Farmer in field, what are the advantages of CTIS
LASTİK BASINCIMI NEDEN AYARLAMALIYIM?
Importance of CTIS when planting
Tarım arazilerinde, tarım ekipmanlarından tekrarlanan geçişler toprak sıkışmasına neden olarak havalandırma, sızma ve kök besin penetrasyonu kapasitesini azaltır. Toprak sıkışmasının ekonomik etkisi önemlidir: mahsul veriminde azalma, olası hastalık gelişimi ve toprakların ayrışmasına neden olabilir.
Reduce your costs up to 10%
Bu nedenle, ekipman ayak izini azaltmak, tekerlek izi oluşumunu ve toprak sıkışmasını sınırlamak için tarlalarda daha düşük basınç uygulamak büyük önem taşımaktadır.
Correct tire pressure is vital when farming
Araç tipiniz ne olursa olsun, yolda iyi hareket etmek için doğru lastik basıncı olmazsa olmazdır. Bu durum yuvarlanma direncini sınırlamanıza, yakıt tüketiminizi azaltmanıza ve lastiğin ömrünü optimize etmenize yardımcı olacaktır.
AgroPressure Aracımızla aracınız, kullanımınız ve özel ihtiyaçlarınız için en iyi basıncı simüle edin.
Otomatik Lastik Şişirme Sistemi (CTIS)in AVANTAJLARI NELERDİR?
Birçok tarımsal uygulamada lastik basıncını gün içerisinde birkaç kez değiştirmek GEREKLİDİR.
Optimum lastik basıncını birkaç faktör etkiler: araç tipi, yük, basınç ve hız.
Bir çiftçi olarak, mahsule bağlı olarak tarlanızda lastik basıncını birkaç kez değiştirmeniz gerekebilir.
Otomatik Lastik Şişirme Sistemi (CTIS) ile koltuğunuzdan kalkmadan lastiklerinizin basıncını kontrol edebilirsiniz.
NEDEN OTOMATİK LASTİK ŞİŞİRME SİSTEMİ (CTIS) KULLANILMALIDIR?
Increase your yield up to 4%
Verimliliğinizi artırın
İyileştirilmiş çekiş gücü sayesinde verimlilikte %4'e varan artış*
İyileştirilmiş çekiş gücü, daha az patinaj, çalışma süresini artırma ve yakıt tüketimini azaltma.
Up to 10% fuel savings in field use when adjusting your tire pressure
Maliyetlerinizi düşürün
Lastik basıncınızı ayarlarken tarlada kullanımda %10'a varan yakıt tasarrufu*
Lastiğin iyileştirilmiş yüzey alanı daha az toprak basıncı oluşturarak sıkışmayı önler ve tarımsal verimi maksimum potansiyeline kadar korur.
Up to 33% decrease in the pressure applied to soil
Toprağınızı koruyun
Ayarlanan basınç kullanıldığında toprağa uygulanan basınçta %33'e varan azalma**
Daha iyi basınç yönetimi, makinenizden daha iyi yararlanmanızı sağlayan daha az lastik aşınması, daha az yakıt tüketimi ve daha az çalışma süresi sağlar.
30% reduction in traction loss with CTIS
Tekerleğin dönüşünü azaltın
CTIS’i aktif olarak kullanırken çekiş gücü kaybında %30'a varan azalma*
Yağışlı bir havanın veriminizi düşürmesine izin vermeyin. CTIS ile şiddetli hava koşulları nedeniyle yaşanan gecikmeler artık geçmişte kaldı.
Otomatik Lastik Şişirme Sistemi (CTIS) sayesinde sürücü koltuğundan kalkmadan istenildiğinde bu avantajlardan yararlanabilirsiniz!
OTOMATİK LASTİK ŞİŞİRME SİSTEMİ (CTIS) NASIL ÇALIŞIR?
OTOMATİK LASTİK ŞİŞİRME SİSTEMİ TRAKTÖRÜNÜZE NASIL BAĞLANIR?
Otomatik Lastik Şişirme Sistemi (CTIS), sulu gübre tankeri, gübre serpme makinesi, tohum serpme makinesi gibi tarım makineleriyle uyumludur. Bunu şu araçlar üzerinde uygulayabilirsiniz:
- Herhangi bir araç
- Herhangi bir lastik Markası veya Serisi
- Herhangi bir Yapılandırma
OTOMATİK LASTİK ŞİŞİRME SİSTEMİ TRAKTÖRÜNÜZE NASIL BAĞLANIR?
Bu teknolojide 30 yılı aşkın süredir uzmanlığa sahip bağlı şirketimiz PTG tarafından tasarlanmış ve üretilmiştir.
8 ptg logo affiliated michelin company based in germany specialized in ctis
7 schema of ctis components for an implementation on a tractor
CTIS aşağıdaki bileşenlerden oluşur:
- Bir merkezi kontrol sistemi
- Tekerlek ile bir döner bağlantı
- CTIS kutusu ile her lastiği birbirine bağlayacak hava hatları
- Şoför mahallinde CTIS ile terminal (eski: Isobus) arasındaki tek bağlantı
- CTIS ile traktörünüzün hava sistemi arasında bir bağlantı
SOMUT OLARAK, ŞOFÖR MAHALLİMDEKİ TERMİNALDEN NEYİ KONTROL EDEBİLİRİM?
ISOBUS terminal example
Terminalinizdeki arayüzün yönetimi çok kolaydır:
o Hareket halindeyken bile lastiklerinizin havasını hızla şişirin veya indirin
o Kullanım sahanızı (yol, tarla) ve yükünüzü (dolu mu boş mu) seçin
o Aksı seçin
o Aks başına yüksek ve düşük basınç parametresi grubu
o 18 farklı konfigürasyona kadar
ISobus terminaline tam olarak entegre edilebilir
SIKÇA SORULAN SORULAR (SSS)
Size bir teklif verebilmemiz için bazı ek bilgilere ihtiyacımız olacak, lütfen BURAYA tıklayarak özel bir teklif vermemiz için bizimle iletişime geçin.
Hemen hemen tüm Zirai Araçlara CTIS takılabilir, esas pazar alanımız elbette genel olarak traktör ve römorklardır. Fakat sistemimizi ilaçlama araçlarına, ekim makinelerine, biçerdöverlere de takabiliriz,
Çoğu zaman aks başına 10 ila 12 saat sürer, ancak kurulum işlemi ekipmana göre değişmektedir. Kurulum önerisi için lütfen BURADAN CTIS birimimiz ile iletişime geçin.
Sistemimiz sıkı kalite ve güvenlik standartlarına dayalı güvenli bir sistemdir. Çoğu OE markası, belirli ekipmanlarda CTIS kullanımını onaylamıştır. Belirli üretici sorularının yer aldığı CTIS uzmanımızla lütfen BURADAN iletişime geçin.
CTIS’in çalışması için bir hava kompresörü (havalı fren kompresörü gibi) gereklidir. Aracınızda hava kompresörü yoksa, herhangi bir CTIS satıcısı sizin için bir tane temin edebilir.
Sorun değil! CTIS’i aracınızda yönetmenize yardımcı olacak alternatif bir dijital çözüm sunuyoruz.
CTIS ile bağlantılı birçok avantaj vardır, en görünür olanı daha az patinaj ile azaltılmış yakıt tüketimi ve zamandır. Aynı zamanda lastik aşınması ve uzun tarla süresi. En önemlisi, verim için önemli bir faktör olan toprağın korunmasıdır. Ayrıntıları BURADA bulabilirsiniz.
Tekerleğin dış tarafındaki kauçuk veya metal borular, lastiğe hava almanın standart ve güvenilir bir yoludur. Çubuk dingillerde, ikili millerle daha gizli ve kullanımı kolay hale getiren dahili bir döner bağlantı geliştirdik.
Evet! CTIS (Otomatik Lastik Şişirme Sistemi) talep üzerine veya "hareket halindeyken” ve hız sınırı olmadan kullanılmak üzere tasarlanmıştır. "Hareket halindeyken kullanmak güvenlidir.
DİĞER ÇİFTÇİLERİN GERİ BİLDİRİMİ ***
Ekipman daha ağır, daha hızlı ve daha güçlü hale geliyor. Tarlalar birbirinden daha uzakta. Yol; sıcaklık, ağırlık ve hız ile başa çıkmak için daha yüksek basınca ihtiyaç duyarken, sahadaki çalışma maksimum çekiş gücü ve minimum yer basıncı sağlamak için mümkün olan en düşük basıncı gerektirir. Tek bir basınçta sıkışıp kalmak dezavantaj yaratır - CTIS’in size nasıl yardımcı olabileceğini öğrenin.
BİR CTIS UZMANIYLA İLETİŞİME GEÇİN
Sean Higgins CTIS expert
Merhaba! Ben Sean, CTIS konusunda uzmanım.
Thank you for requesting more information!
* İskoçya'da 2016 yılında Axiobib IF650/65R34 ve Axiobib IF710/75R42 lastiklerle donatılmış bir Fendt 939 traktör ve Cargoxbib HF 600/55R26.5 lastiklerle donatılmış bir Stewart üç dingilli römork kullanılarak gerçek yaşam koşullarında yapılan saha çalışmasına dayanmaktadır. Toprak test koşulları: ağır mavi kil. Ayrıca Fransa'da 2017 yılında MICHELIN Machxbib 710/55 R30 ve MICHELIN Machxbib 900/50 R42 lastiklerle donatılmış bir Fendt 724 Vario traktör ve Cargoxbib HF 710/50 R26.5 lastiklerle donatılmış bir GYRAX BMXL 240 römork kullanılarak gerçek yaşam koşullarında yapılan saha çalışmasına dayanmaktadır. Toprak test koşulları: kil-kireçtaşı. Gerçek sonuçlar toprağa ve hava koşullarına bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. ** Saha çalışması, Michelin'in talebi üzerine TERRANIMO hesaplamalarına ve Bern Üniversitesi Uygulamalı Bilimler, Tarım, Ormancılık ve Gıda Bilimleri Fakültesi HAFL tarafından 2020 yılında Fransa'da MachXBib 600/70R30 ve MachXBib 710/70R42 lastiklerle donatılmış bir JOHN DEERE 7310 traktör ve TrailXBib 650/55R26.5 lastiklerle donatılmış THIEVIN üç dingilli bir römork kullanılarak gerçek yaşam koşullarında gerçekleştirilmiştir. Gerçek sonuçlar toprağa ve hava koşullarına bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. *** Harici çalışma, Michelin tarafından 2021'in 4. Çeyreğinde Avrupa coğrafyasında "Lastik kontrolü" ile gerçekleştirilmiştir.